Sunday, February 13, 2011

PERHATIAN..!!!

Ini blog kurang ajar..., dengan penggunaan bahasa agak kasar serta maki hamun yang mungkin keterlaluan bagi sesetengah pihak, jika boleh terima konsepnya, teruskan pembacaan atau jika sebaliknya, dengan penuh hormat dipersilakan 'logout' secepat mungkin supaya tidak menyakitkan hati. Berkemungkinan juga bakal membuatkan sesetengah pihak (pembaca) menjadi gila meroyan dengan menambahkan dosa di sini. Ini blog gua, gua punya fikiran, gua punya persepsi, gua punya selera, gua punya suka apa gua nak conteng dan luahkan di sini. Tak puashati...?

Itu lu orang punya pasal, peduli apa gua... ada gua kisah, tak puashati jugak boleh email gua: zergdukes@gmail.com

Memalukan Persatuan Lebai seMalaysia..!!!!

>>

NAMA : MOHD ZAN BIN DURANY.

ALAMAT AKHIR : KAMPUNG TOK PANJANG

PEKERJAAN: MENGANGGUR SEJAK DARI AZALI

JAWATAN : AJK PASTI P.PINANG

KESALAHAN TERBARU : KENCING DUIT GAMBAR KONVO BUDAK-BUDAK PASTI JURU BUKIT MERTAJAM.

KESALAHAN LAMA: MACAM BIASA SMS LUCAH

Seorang lebai kini sedang di cari kerana telah di beritakan mengencing duit budak budak PASTI Juru. Seorang bekas guru Pasti tersebut telah meluahkan perasaan maranhya terhadap lebai tersebut kepada wartawan Abu Nawas baru baru ini.

Menurut Guru Pasti tersebut, sebelum cuti sekolah dahulu Lebai ini telah datang membawa kemera buruk untuk mengambil gambar konvokesyen pelajar Pasti tersebut dan setelah di beri wang bayaran sehingga kini gambar tersebut masih belum di hantar ke Pasti. Guru Pasti tersebut berkata pihak Pasti terpaksa menjawab kepada ibu bapa di sebabkan telah di tipu oleh lebai ini.

Kata guru tersebut lagi, sekolah akan di buka lagi 2-3 hari tapi muka lebai pun dah tak nampak. Tahun depan kami tak mahu ambil gambar dari lebai ni lagi. Kami sangka dia bagus tapi rupanya kaki kencing.

Kah kah kah..baru depa nak tau sapa lebai ni. Lebai ni dah memang kaki kencing sejak dari dulu lagi. Macam mana tak kencing, kerja pemalas, asyik harap simpati orang saja. Kalau denganq tang sembang dia la paling warak dalam dunia ni kah kah kah.

Pada guru Pasti tersebut Abu Nawas nak bagi jaminan. Jangan risau..lebai ni mesti hantaq punya gambaq tu tapi tunggu la buka sekolah nanti. Sebab time tu dia dah dapat pusing duit pendaftaran Pasti Kampung Tok Panjang kah kah kah...Oii lebai dengan orang lain boleh la hang nak pusing...kami kenai sangat hang ni kah kah kah...

Oya..ini berita fitnah...maka di minta dengan segala hormatnya Lebai N The Gang pi buat repot polis.. aku tak sabaq nak kena lokap ni kah kah kah..repot lekas repot lekas... Pi pakat dengan cikgu Pasti kata ini berita tipu kah kah kah...



PKR pasca 2008, tak sama dengan PKR pra-2008. PKR sebelum menang, tak sama dengan PKR selepas menang.

Sebelum menang, macam-macam janji. Macam-macam harapan yang ditaburkan. Selepas menang, janji entah kemana, harapan entah kemana.

Aku dah baca banyak komen. Aku dah dengar banyak alasan. Aku dah tengok banyak contoh. Dan aku dah rasa banyak pengalaman.

Cukup lah sampai disini. Aku tak mau lagi bersubahat dengan mereka yang mungkir janji. Sebab mungkir janji itu adalah sifat munafik.

Aku tak mau dengar alasan lagi. Sebab alasan hanyalah helah untuk menutup kelemahan.

Aku tak mau kutuk lagi, sebab itu bukan contoh yang baik.

Dengan itu…aku mengambil sikap untuk berundur dari PKR. Aku bukan keluar PKR, sebab aku masih lagi memegang prinsip yang diperjuangkan. Tetapi aku tak sanggup lagi berada dalam PKR yang ada hari ini kerana ianya tidak lagi memegang prinsip yang diperjuangkan.

Maka dengan ini, aku mengisytiharkan, bahawa aku bukan lagi ahli PKR, bukan lagi penyokong PKR dan tidak ada kena mengena dengan PKR. Tetapi bukan bermakna aku memusuhi semua kerabat PKR. Masih ramai mereka yang didalam PKR yang aku hormati. Tetapi oleh kerana ianya dipimpin oleh mereka yang tidak lagi aku hormati, maka aku tidak lagi mahu bersubahat dengan mereka.

Selamat jalan PKR.

newborn-otai
2011/02/14 • 9:46 am
now we are the same….
outside ….

mika bela kambing…
teman bebendang / bekebun…

teman pago kebun teman ..
mika tambat kambing mika ….
kita sama sama jaga keharmonian kampong kita

ok bro…..


newborn-otai
2011/02/14 • 9:52 am
bro msk ….
sama sama kita jaga kampong kita…..
kerana
jembalang akan sentiasa mengintai

atas kealpaan oghang ghope teman….
dan
kelurusan oghang ghope mika…


Yong
2011/02/14 • 9:59 am
Bunyi nyer macam miker ni konfius! Miker kata “bukan keluar PKR” kemudian kata “bukan lagi ahli PKR.” Yob, takde kesempurnaan dalam dunia yang penuh dengan manusia ni. Pilih lah yang terbaik dari kalangan yang tidak sempurna tu.


harmza
2011/02/14 • 10:32 am
”bila sampah berlalu maka bersihlah sungai” – di petik dari senator syed hussain ali.


chor
2011/02/14 • 10:45 am
“Bila aur ditebang, sungai akan rebak” lebih sesuai!


alfaberlian
2011/02/14 • 11:07 am
huh petak kepale mimikio nye. haruskah aku shahid atau teruskan berjuang bersama yang lain PRU 13 semakin hampir. Ilmu yang Tuan Guru MSK perturunkan belum cukup.

Chor
Mike cam ner nak rebak ke nak hanyut?


Ha ha ha
2011/02/14 • 11:30 am
Chor….

Cantikkkkkkkkkkk…..Aur di tebang, tebing rabak, sungai jadi tohor..sampah makin banyak…..ha ha ha…


indraputra80
2011/02/14 • 11:35 am
Gua yg.sama sama Azmin sejak 1999 di Hulu Kelang atau bahasa mudah nya di Pejabat nya di Melawati/Klang gate.,masih ingat lagi betapa kami i.e Ulik,Mat Kawait,Hasnah,Din Perdana d.l.l,bekerja keras utk nya atau dgn maksud utk KEADILAN.,dan kami bersyukur kerana beliau Menang.,

Tahun 2004,beliau kalah dan kami sama sama menanggung kesedihan.

Tapi selepas itu kami di lupakan ,tambah pula ,bila beliau Menang di DUN Bt.Antarabangsa,dan P.Gombak.

Nak jumpa pun susah.,

Kami BUKAN nak minta wang,kami ada wang,bukan nak jumpa pasal minta project, kami pon x menang tangan dgn beberapa project bernilai jutaan ringgit.,kami bukan nak minta tanah, walaupun hati kami sakit melihat Pak Indon yg.conquer.tanah di beberapa kawasan Bukit Antarabangsa berhampiran Sungai Sering,.

Kami nak jumpa pasal lorong di antara jalan berhampiran rumah Siti Norhaliza(Bukit Mulia) menuruni ke Kondo River Dale yang perlu baiki atau di perbesarkan.,kerana keadaan nya sekarang amat berbahaya,di mana terdapat lobang yg.menyukarkan kereta(Berselisih) keluar masuk di situ.

Keadaan ini sudah lama berlarutan dari zaman BN berkuasa, maka pada hemat kami bila YB Azmin mengambil alih ,perkara ini di masukan dalam rancangan bagi kesejahteraan rakyat yg memilih nya.

Tapi hampeehh!!

Habis mcm mana kami nak undi beliau lagi pada PRU13 nanti ,jika perkara sebegini pon tidak di ambil perhatian?

Untuk meninggalkan PKR mcm MSK gek lah” kami masih lagi memegang prinsip yang diperjuangkan”

Jdi sebelum perkara nie menjadi barah, berjumpa dan berbincang bincang lah dgn kami dan sudi sudi lah berjemaah di Surau Bulit Mulia, jika ada kelapangan.,sebelum Zul(Kulim) janggut sejemput masuk jarum.

PLZZZ!!!!

No comments: