Saturday, January 9, 2010

Wajah wajah Melayu Pembela Melayu


Di Petik Dari sumber


PERHATIAN:

Ini blog kurang ajar..., dengan penggunaan bahasa yang kasar dan mungkin keterlaluan bagi sesetengah pihak (pembaca), jika boleh terima konsepnya, teruskan pembacaan dan jika sebaliknya..., sila logout secepat mungkin supaya tidak menyakitkan hati. Mungkin juga bakal membuatkan sesetengah pihak (pembaca) menjadi gila dan sakit jiwa dengan menambahkan dosa dalam ruangan komen. Ini rumah aku, aku punya fikiran, aku punya persepsi, aku punya selera, aku punya suka apa aku nak tulis/luahkan di sini, ...... ikut suka aku.


(Lu suka lu boleh lepak, lu tak suka lu boleh blah... jangan buat semak dalam blog ini, aku bukan balaci nak ikut selera lu orang semua, aku dah bagi WARNING, kalau tak paham jugak..!!! lu sendiri mau ingat laaaaa...)

Tuan Rumah: IkutSukaAkuISA

Makluman

Template blog yang lama sudah gila babi..., dah puas ajdust masih gila..., so gua terpaksa overite dengan template baru... Dalam proses penyelengaraan ini, blog ini akan seperti projek terbengkalai BeEnd, harap bersabar.


Bagi rakan2 blogger, jika ada senarai bloglist yang gua tertinggal untuk link kan di siniharap calling2 gua dalam ruangan komen. Akan gua kowtim ASAP.


Blog puak BeEnd... pi main jauh2... takda dalam dictionary gua... ha..ha..ha


Dua Perhimpunan : Sambutan Berbeza

Selepas solat Jumaat tadi, seusai saja doa gua terus keluar masjid dan naik helikopter... tujuannya hanya satu jer, nak ambil gambar dari pemandangan udara himpunan keramaian pendemonstrans di Masjid Negara dan Kedutaan Mesir.

Selesai semua tugasan tu..., gua terus balik rumah.. dan parking helikopter gua baik2, terus download semua gambar nih... dan sementara gua pergi bilik air atas urusan peribadi  gua panggil anak gua yang baru seminggu masuk pra sekolah untuk kira berapa ramai kehadiran pendemo2 dalam 2 lokasi yang berbeza tadi.





Selesai jer... pengiraan, anak gua bagi laporan terperinci..., katanya perhimpunan di Masjid negara secara rambang ikut kiraan cara utusan meloya adalah kurang lebih beberatus orang jer...., dan perhimpunan di Kedutaan Mesir secara rambang ikut kiraan cara TV3 suku kurang lebih pun dalam seribu orang lebih.








Selepas mengkaji laporan anak gua yang baru pra-sekolah tu, gua pun termenung sejenak... kenapa perbezaannya amat ketara sedangkan kedua2 perhimpunan tu kerana Islam... dan di Kuala Lumpur?



Gua konpius...!!!! Bertambah-tambah tahap konpius gua bila tengok gambar kat bawah ni... celaka betul... sebab berjaya mengkonpiuskan gua... tiuniaseng betul puak2 kat bawah ni... ejaan nama Allah pun salah..!!!




Itu ejaan kalimah Allah ke...? 

(gambar di Masjid Negara)

.

Tahniah...Tahniah... pasti puak2 kat atas tu gumbira gila babi, diorang fikir diorang berjaya membodohkan 1Malaysia... akhirnya nampak sangat membodohkan diri sendiri... ha..ha..ha... bodoh piang... kecik2 tak nak mampus... dah besar menyusahkan orang ramai...

.




No comments: