Monday, March 1, 2010

Di Petik Dari Sumber










SAJA BUAT BERITA - NAK SEDAPKAN HATI ORANG MELAYU

SYARIKT INI DARI LUAR - PUN SEWA TANAH - KENAPA TAK MARAH !



BATAL LESEN JIKA PAJAK , SEWA TAPAK KEPADA WARGA ASING -melayau

KUANTAN 28 Feb. - Peniaga dan penjaja tempatan yang didapati memajak atau menyewa tapak perniagaan kepada warga asing akan berhadapan tindakan dibatalkan lesen perniagaan mereka.

Timbalan Menteri Perumahan dan Kerajaan Tempatan Lajim Ukin berkata, Pihak Berkuasa Tempatan (PBT) telah diminta mengenal pasti peniaga terbabit sebelum mereka diberi amaran untuk menjalankan perniagaan itu sendiri.

"Kita bagi tempoh tiga hingga enam bulan, kalau mereka masih berdegil, kita akan batalkan lesen mereka dan serahkan kepada peniaga tempatan yang lain,” katanya kepada pemberita selepas melakukan lawatan di pasar tani di sini, hari ini.

Beliau berkata, berdasarkan laporan yang diperolehi pihaknya, kira-kira 70 peratus tapak perniagaan terutama di Jalan Masjid India dan Chow Kit di ibu negara dipajak atau disewakan kepada warga asing termasuk yang tidak mempunyai dokumen perjalanan yang sah.

KAH KAH KAH...

woit.... HENTIKAN LAH PROJEK TIPU MELAYU NI.... kah kah kah....

woit.... KALAU NAK BATAL LESEN... BATAL KAN LESEN MEK DOGAL... kah kah kah..

woit... BATAL KAN LESEN.... KFC... kah kah kah..

woit.... BATAL KAN LESEN HSBC.... FIRST NATIONAL CITY BANK... kah kah kah...

woit... TAK KAN PAK CIK MINANG JUAL APAM BALIK DI CHOW KIT DIANGGAP MUSUH.... kah kah kah..

woit... TAK KAN MAT ACHEH KEDAI RUNCIT DI JALAN RAJA ALANG ... DIANGGAP MUSUH.... kah kah kah...

woit... TAK KAN MEK NGOH JUAL TOM YAM DI KG BARU DIANGGAP MUSUH.... kah kah kah..

woit...KENAPA SERANG PEKEDAI KECIL... kah kah kah...

woit... SERANGLAH PEKEDAI BESAR... MACAM ESSO... SHELL... TESCO... kah kah kah..

woit... MEREKA PUN SEWA TANAH JUGA... LAGI MEROSAKKAN EKONOMI NEGARA.... kah kah kah...



Re: YB Mohd Fairus sertai UMNO Kerana Prinsip & Dasar , Bukan Jawatan & Ganjaran
Oleh fidini 



Benar kerajaan pakatan rakyat untuk org org pilihan,manusia yang jahat dan curang tidak dapat hidup dalam pakatan rakyat,mereka yang terpalit rasuah dan pariah masyarakat akan kelemasan didalam pakatan rakyat.pakatan rakyat hanya untuk pemimpin bersih,pejuang rakyat tulin dan pemimpin yang mendapat dua ganjaran ia itu akan menjadi sanjungan dan ingatan didunia manakala bagi org yang beriman akan mendapat balasan syurga dinegeri akhirat.
manusia jahat dan curang hanya untuk kerajaan umno bn,kerajaan umno bn adalah kubang babi yang busuk lagi membusukkan,mereka makan najis rasuah dan menjadi pemimpin jalang yang tidak beriman lagi munafik.kerajaan umno bn dan para pemimpin jahat umno menjadikan parlimen malaysia sebagai kandang babi dan mencipta undang undang syaitan untuk membunuh kemanusiaan dan orang orang beriman dan berakhlak.
menteri menteri umno yang kenyang dengan najis rasuah dan para pemimpin umno bn yang mencuri wang rakyat dengan berbagai tipu muslihat akhirnya menjadi bangkai bangkai yang akan diludah dan dikeji oleh generasi akan datang.otak dan fikiran para pemimpin kerajaan umno bn menjadi tumpul dan bangang kerana darah daging mereka ini dipenuhi dengan ulat ulat dan kuman dari najis rasuah.menteri menteri kerajaan umno ini menjadi sumpah kututkan dan dengan itu mereka ini tidak lagi dapat memikirkan untuk mentadbir negara.
kerosakan kerosakan negara dan rakyat kini telah sampai kekemuncaknya.pemimpin najib dan kerajaan bn kini umpama dajal yang menyesatkan umat manusia.
mereka menghimpun dalam himpunan gerombolan ganas untuk menyembelih rakyat malaysia.kerajaan najib dan umno bn ini adalah kerajaan samseng,mafia,peras ugut dan kerajaan haiwan.ini kerana mereka ini telah menjadikan ibis dan syaitan sebagai sesebahan.kerajaan umno bn menghimpunkan segala macam manusia jahat lagi dusta,mereka menghimpun dikalangan manusia jahat dibumi malaysia ini untuk berkuasa dan menindas.
siapa siapa yang tidak taat dan tunduk kepada kerajaan jahat umno bn ini akan disiksa dengan bermacam macam kesusahan,mereka mengunakan ketua polis negara,mereka mengunakan hakim hakim negara dan mereka mengunakan pencegahan rasuah sebagai alat untuk menikam para pemimpin pakatan rakyat dan pejuang rakyat.
undang undang negara dijadikan najis untuk dilumurkan kepada yang dipertuan agong.parlimen dijadikan sarang jerumun membiak segala macam kemungkaran,media massa tv dan surat kabar menjadikan kutu kutu dan pariasit untuk meracun dan menghisap darah rakyat ,kudis dan nanah kerajaan umno bn ini sgt busuk dan kini rakyat tidak lagi dapat bernafas selagi mereka ini mencengkam,
segala macam kejahatan ada dimalaysia ini kalau tidak adanya pejuang sebagai pakatan rakyat dan para pemimpin rayat sebagai Anuar yang sangup mempertahankan bumi malaysia ini dari dihancurkan oleh golongan mungkar umno bn ini.
oleh kerana kerajaan umno bn ini hidup dalam rasuah dan penipuan maka Allah telah menutup pintu hati mereka ini dari mendapat hidayat.golongan umno bn ini wajib diperangi dengan segala daya upaya demi menyelamatkan malaysia dari dimusnahkan.
walaupun mereka ini solat dan berdoa tetapi doa dan solat mereka ini adalah dari golongan ahli munafik.
berjuang demi menghapuskan gerombolan kerajaan umno bn ini adalah wajib bagi segala makloh yang bernyawa dibumi malaysia ini.
rakyat perlu bangun dan mempertahankan kesejahteraan rakyat,ini kerana najib dan kerajaan umno bn telah memberi makan kencing dan berak mereka kepada penguasa penguasa yang menjaga keselamatan rakyat.
badan badan yang menjaga keselamatan dan kesejahteraan rakyat kini telah menjadi lembu dicucuk hidung dan manusia manusia ini amat merbahaya kerana mereka kini telah dayus dan tidak lagi dapat berlaku adil tidak lagi dapat membuat keputusan kerana telah membaham najis nanah kudis najib dan kerajaan umno bn.
otak mereka sudah tumpul untuk memikirkan memajukan negara,mereka ini adalah para pemimpin jahaman malah mereka ini adalahlebih rendah dari haiwan .
jahanam kerajaan umno bn dan hidup pakatan rak

No comments: