Thursday, July 22, 2010

Original Post from
albanjari online

18SX GMJ : lagi tua.., lagi ampuh..'santan'nya !

Posted by radens albanjari


Geram Malam Jumaat diteruskan lagi dengan ucapan tahniah untuk Bung. Bung mana? Itu..!! lakinya si izzete. Oh, pasal apa? Pasalnya si izzete sudah mabuk-mabuk dong! Mabukan kerana perut sudah ter'isi'. Mengapa 'ter'? Arghh..hebat yaa..! Tahniah.


Tua-tua pun masih hebat kamu! Kagum loo..dengan kejantanan Bung. Sekejap sahaja sudah punya khabar-khabar baik untuk isterinya, nah..Zizie Ezette sudah mengandung lorrl. Ada orang punya bertahun nungguin baru boleh dapat anak. Tapi Bung, ekspress sajaa..! Bravo..bravo ! Gue langsung terus percaya, orang tua bilang " lagi tua..lagi ampuh 'santan'nya..!!"

So..apa lagi, malam sunat nih..jangan lupa tutupin lampu dan pintunya awal yaa..! Mana tahu punya rejeki semurah Bung..! Yang penting, usahaa..itu tangga jaya !

Beware ! Teh Tarik dicampur lemak babi

Posted by radens albanjari

Beware ! Teh Tarik dicampur lemak babi
Gue manyak hailan maa..! Apa macam itu MAIPk boleh kasi lepas itu LOGO HALAL sama ini ploduk ? Ini ploduk ada masuk itu benda HALAMMM..maa !! Tengok itu kod..babi kaa, ayam ? Itu babi punya kod maaa..! Haiyaa..!

Busatt punya logo HALAL ada print itu peket. Mau tanya...belakang ada kaw-tim sama itu sijil halal punya olang kaa ? Atau ini kompeni suka-suka taroh HALAL logo ? Lu bikin bisnes ini maciam talak bagus ooo..! Nga Kor Meng mesti hantam lu, kalo dia tau ! Lu MCA punya olang kaa ? Sinang-sinang bikin ini maciam !

Gue mintak itu olang pijabat agamer Ipoh arr..tolong peliksa ini kompeni..! Betui ada halal atau tipu punya halal ? Situ tulis..JELAPANG MAJU maaa..itu timpat HEE KATAK punya kawasan..!! Tau kaa siapa itu HEE ? Dulu Adun DAP, tapi sudah lompat masuk BN..! Banyak cilakak !! Tolong check arrr...! Jangan tipu-tipu. nanti gue TIMPAS** lu..!!

(*) Soli arr..gue punya bahsa talak bagos surupa malayu, wa cina islam maa..! (Kredit kepada N.Haizam JAIPk )

No comments: