Friday, April 15, 2011



Anonymous said...



Kira kira sejuta rakyat sarawak berkumpul mendegar ceramah nuar brahim mlm tadi di serian….

Sejuta lagi berdiri dijalan jalan raya di kuching…..dilaporkan jalan jalan diseluruh negeri sarawak jammed selama sepuluh jam kerana berjuta juta rakyat sarawak menunggu utk menyambut kehadiran pemimpin anugerah tuhan ke bumi kenyalang….

kira kira tiga juta org muda sarawak bagaikan dilanda histeria di bandar kuching menyambut anuar brahim….

Dijangkakan pakatan rakyat akan menang mudah di sarawak dgn menang di 52 kerusi dan anak kristian pertama ditabal menjadi ketua mentri sarawak baru bian dan anuar ibrahim akal mwnjadi penasihat ekonomi sarawak yg pertama….

Pejabat kerajaan negeri sarawak dilaporkan sedang dipantau oleh unit amal pas dimana mereka bersedia pada bila bila masa utk menceroboh masuk utk mengambil bertimbun timbun fail yg akan dijadikan bukti dimakamah nanti…pejabat taib mahmud sudah sedia dikepung oleh unit amal pas yg diketuai oleh khaled samad….

Semua unit amal komando pas yg ditubuhkan oleh nizar jamalaudin diarahkan membawa kamera dan merakamkan semua gambar gambar fail dan kabinet yg akan bertarabur dilantai utk dijadikan bukti taib mahmud membawa lari fail fail penting yg disyaki rasuah besar BN….

Ini lah laporan terbaru saya di kuching sarawak

Liputan penuh:http://albanjarionline.blogspot.com

No comments: