Friday, April 29, 2011

Di Petik Dari Sumber

PERHATIAN..!!!

Ini blog kurang ajar..., dengan penggunaan bahasa agak kasar serta maki hamun yang mungkin keterlaluan bagi sesetengah pihak, jika boleh terima konsepnya, teruskan pembacaan atau jika sebaliknya, dengan penuh hormat dipersilakan 'logout' secepat mungkin supaya tidak menyakitkan hati. Berkemungkinan juga bakal membuatkan sesetengah pihak (pembaca) menjadi gila meroyan dengan menambahkan dosa di siniIni blog gua, gua punya fikiran, gua punya persepsi, gua punya selera, gua punya suka apa gua nak conteng dan luahkan di sini. Tak puashati...?

Itu lu orang punya pasal, peduli apa gua... ada gua kisah, tak puashati jugak boleh email gua: zergdukes@gmail.com

Rakyat Perak Kena Kencing... kah..kah..kah...

Sebab dah jadi Menteri Besar Haram

Segala isi perut darah daging pun jadi haram kerana bersumberkan gaji haram

Bila tubuh badan dah penuh dengan benda haram, kepala hotak pun jadi haramjadah...

Mana mungkin seorang Menteri Besar dan selaku Pengerusi PKNP tak tahu menahu pasa
lMoU dengan PKNP untuk projek di Bukit Merah tuuu..., nampak sangat ada yang 

tersembunyi kepada pengetahuan rakyat dalam hal nih...

Buta2 jer... rakyat Perak kena kencing dengan Menteri besar haramjadah nih... hahaha... kesian...kesian... pada rakyat Perak Darul Silver... kah..kah..kah...

p/s: lebih baik letak jer.. jawatan Menteri Besar Haram tu... kalau dah tak tau apa yang berlaku dalam negeri.... bangang punya mamak zambry nih...

No comments: