Monday, April 18, 2011





http://kickdefella.wordpress.com



BN Kembali Memerintah dengan 2/3 Di Sarawak

Aboh
Assalamualaikum,maae (02:58:38) :Sungguh bernas komen anda begitulah sebaiknya. Jangan kita melenting dengan memaki hamun dan mencarut seperti sahabat sebangsa sebelah lagi tu. Itu sebab mereka kalah teruk.
Sebenarnya mereka tidak study dan mengkaji serta membuat analisis terlebih dahulu tentang sarawakian needs. Ta usah orang2 pas nak ajar orang sarawak sebab keadaan disana jauh lebih baik dari kelantan ibarat “panggil x dengar”. sepatutnya pkr perlu lebih fokus kepada isu-isu bagaimana untuk membawa swk lebih kehadapan bukan menjadikan isu-isu adu domba dan memfitnah sebagai senjata. Bukan senang untuk bercerita tentang tiori bagaimana untuk membuat sesuatu perubahan ianya perlu ada contoh. Kalau sekadar air percuma dinegeri selangor, itu bukan hasil usaha orang pkr, begitu juga di pp. Kalau dikedah apa pun tadak.
Mereka menang pru12 kerana isu-isu tersebut, maka taktik lapuk itu telah dapat dihidu dengan tepat oleh rakyat masa kini. Biasanya isu fitnah akhirnya akan makan diri percayalah. Marilah bangsaku kita bersatu demi anakcucu kita. Jangan jadi melayu terdahulu menjadikan singapura tergadai. Wahai Ayahnda Dato Tuan Guru Nik Abdul Aziz. Pujuklah rakan-kanmu agar mereka bersatu dengan UMNO kalau perlu bubar UMONO dan PAS pun tidak mengapa gantilah dengan nama lain yang lebih releven. Orang boleh memerintah Malaysia ialah orang yang PINTAR sahaja yang bijak-bijak tidak layak lagi.

Anak Sarawak (17:22:01) :
Tahniah BN atas kemenangan di PRN Sarawak. Cuma sakit hati bila melihat tingkah laku orng2 PKR ketika pengumuman pemenang N65 Senadin. Orng2 PKR yg di ketuai oleh Yang Bastard Tian Chua…tolong lah, jangan bawa politik kasar ke Sarawak. Ada masaalah, pegi mahkamah…jangan ingat nak tunjuk ‘gansterism’ atas segala masaalah. Kami, orng Sarawak, tak ganas begitu lagi…keganasan adalah sejarah bagi kami…


indraputra80
Dari komen komen di atas.,

Nada nya tidak ada Contra,
Melainkan memuji kemenangan BN.,

Ternyata Bro’sudah berjaya dlm perjuangan .,

Membalas dendam kesumat pada PAS.,

Benar kata Allah.,Jika kamu memilih dunia dan perhiasan nya Allah akan bagi.,malah tidak merugikan barang sedikit pun.,

Cuma di hari pembalasan.,semua yg.kamu miliki akan luput.,dan tunggu lah azab yg.amat perit.

Kesimpulannya.

Kita tau itu smue , tapi kerana mengikut perasaan marah,dendam kita ikut bisikan tipu daya Iblis yg di rejam.,

Terpulang lah.,

Selagi pintu taubat terbuka ,gunakan lah peluang.,

Takut X sempat.,kerana kematian itu datang tidak tempoh,

Jgn maree!!!

No comments: