Friday, June 10, 2011

PERHATIAN..!!!

Ini blog kurang ajar..., dengan penggunaan bahasa agak kasar serta maki hamun yang mungkin keterlaluan bagi sesetengah pihak, jika boleh terima konsepnya, teruskan pembacaan atau jika sebaliknya, dengan penuh hormat dipersilakan 'logout' secepat mungkin supaya tidak menyakitkan hati. Berkemungkinan juga bakal membuatkan sesetengah pihak (pembaca) menjadi gila meroyan dengan menambahkan dosa di siniIni blog gua, gua punya fikiran, gua punya persepsi, gua punya selera, gua punya suka apa gua nak conteng dan luahkan di sini. Tak puashati...?

Itu lu orang punya pasal, peduli apa gua... ada gua kisah, tak puashati jugak boleh email gua: zergdukes@gmail.com
HALAL BILA DUIT MASYUUUK...!!!!

Sabda Rasulullah saw :


SESUNGGUHNYA YANG HALAL ITU JELAS, YANG HARAM ITU JELAS DAN DI ANTARA KEDUA2NYA ADALAH SYUBAHAH...
UMNO kata Malaysia Negara Islam. Betul ke....????


Apa buktinya..????


hahaha... jom kita tengok buktinya...


Malaysia  ada Pusat Islam, Bank Islam, Mufti Islam, Universiti Islam, Balai Islam, Majlis Agama Islam, Ketua Agama Islam dan beribu-ribu buah Masjid dalam 1Malaysia... itulah lambang dan tandanya Malaysia sebuah Negara Islam.


Apa beza negara Islam Malaysia dengan Thailand (Buddha), India (Hindu) dan Singapura...????


Pragmatiknya Malaysia yang dianggap Negara Islam tapi ada judi berlesen (halal), arak berlesen dan hiburan (kelab malam) berlesen (pun halal jugak). Entah Nabi mana yang mengajar Islam seperti di Malaysia?


Lesen untuk judi bolasepak diizinkan (isu kontroversi) untuk mengawal aktiviti perjudian yang semakin berleluasa (perjudian jadi haram kerana tak menguntungkan keraaaa...jaan, sebab duit tak masyuuuuk... HARAM hukumnya...). Hahaha... yang sebenarnya boleh menjadi HALAL jika duit masyuuuuk...


Jenayah rompak, samun dan ragut juga semakin berleluasa di Negara Islam Malaysia. Jalan terbaik untuk mengawal jenayah itu dengan Kerajaan keluarkan lesen untuk rompak, curi dan ragut. Jenayah boleh dibendung dan duit pun boleh masyuuuuk dalam kantung kerajaan.


Dadah juga menjadi ancaman utama di Negara Islam Malaysia, cuba check di semua pusat Serenti majoritinya adalah Melayu.... hahaha secara automatiknya bukankah beragama Islam muakakakaaaaa. Apakata Kerajaan keluarkan lesen untuk penagih.... duit pun masyuuuuk dan duit dari hasil tersebut masyuuuuk dalam tabung kerajaan.


Bohsia, zina dan kes buang anak juga terjadi hampir setiap hari di Negara Islam Malaysia. Moleknya kerajaan keluarkan lesen zina dan pelacuran supaya gejala sosial ini dapat dibanteras. Bila banyak permohonan lesen, duit masyuuuk lagi dalam poket kerajaan.


Itulah tanda dan bukti betapa bijaksananya Pemimpin2 Negara Islam Malaysia... pandai cari duit untuk pembangunan negara. Apa peduli halal haram, yang penting duit masyuuuk...!!!!


cilipadi007.


nota: setiap lesen yang dikeluarkan pasti tertakluk pada cukai..., masyuuuukkkkk... hahahaha...!!!!
Anda mungkin jug

No comments: