Thursday, April 14, 2016

16 PERKARA YANG MENYEBABKAN COL.M. GADDAFI DIBUNUH OLEH PROKSI YAHUDI ZIONIST LAKNATTULLAH.

1. Tiada bayaran eletrik di Libya. Semua rakyat mendapat perkhidmatan eletrik secara percuma.
2. Tiada Riba, tiada interest atas pinjaman, Bank adalah di bawah kerajaan dan semua pinjaman adalah 100% bebas dari riba dan keuntungan.
3.Rumah adalah keperluaan asas dan hak rakyat. M.Gaddafi memastikan dan berjanji yang keluarganya tidak akan mempunyai rumah sehinggalah setiap rakyat mempunyai rumah mereka sendiri.
4.Setiap pasangan yang baru bernikah akan menerima 60 ribu Dinar dari kerajaan untuk mereka membeli rumah untuk berkeluarga.
5.Pendidikan dan Perubatan adalah percuma. Sebelum M.Gaddafi memerintah tahap celik huruf adalah 25% dan setelah M.Gaddafi memerintah, meningkat kepada 83%.
6.Bagi rakyat yang ingin memulakan usaha pertanian, mereka akan diberikan tanah, rumah di tanah itu, peralatan, benih, baja dan segala keperluan sebagai bantuan untuk memulakan usaha mereka.
7.Jika ada rakyat yang tidak dapat mendapat pendidikan yang mereka inginkan di dalam negara, mereka boleh mendapatkannya diluar negara secara percuma dan mendapat elaun bulanan 2,300 dollar US sebulan
8.Rakyat yang ingin membeli kereta pertama akan di beri subsidi 50% dari harga kereta.
9.Harga minyak untuk rakyat adalah rendah di bawah 0.14 dollar per liter.
10.Libya tidak mempunyai hutang luar atau dengan sesiapapun dan mempunyai simpanan negara sebanyak 150 billion dollar yang kini dibekukan oleh Yahudi keparat.
11.Jika rakyat yang telah tamat pembelajaran tidak mendapat pekerjaan, mereka akan mendapat elaun bulanan sehingga mereka mendapat pekerjaan mereka sendiri.
12.Sedikit dari peratus penjualan minyak negara libya akan diagihkan terus kepada setiap rakyat Libya.
13.Ibu yang melahirkan anak akan diberikan 5,000 dollar US.
14.Harga 40 buku roti di Libya hanyalah berharga 0.15 sen
15.25% dari seluruh rakyat Libya mempunya Ijazah dalam bidang masing-masing.
16.M.Gaddafi menjalankan dan berjaya menyediakan project penyaluran air terbesar di dunia Terkenal sebagai Great Man Made River Project yang menyalurkan air keseluruh daerah padang pasir seluruhnya supaya semua rakyat dapat mengunakan perkhidmatan air.
Beliau mati dengan keadaan yang menyedihkan, dibunuh oleh anjing2 barat proksi yahudi. Kerana beliau tidak tunduk kepada telunjuk yahudi.akhirnya beliau di bunuh.
sama2 sedekahkan Al Fatihah kepada beliau ..
Like
Comment

No comments: