Saturday, May 1, 2010

IkutSukaAku - Isa



Syarat utama capai kejayaan dan kemajuan, bersedia berubah dan menerima perubahan. Mengkritik tidak bererti menentang. Memuji tidak semestinya menyokong. Menegur tidak bermakna membenci. Berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik. Pengalaman silam adalah pengajaran terbaik bagi yang ingin terus maju ke hadapan

PERHATIAN:

Ini blog kurang ajar..., dengan penggunaan bahasa yang agak kasar dan mungkin keterlaluan bagi sesetengah pihak (yang membaca), jika lu orang boleh terima konsepnya, teruskan pembacaan dan jika sebaliknya..., sila logout secepat mungkin supaya tidak menyakitkan hati.


Berkemungkinan juga bakal membuatkan sesetengah pihak (pembaca) menjadi gila dan meroyan dengan menambahkan dosa dalam ruangan komen.

Ini blog gua, gua punya fikiran, gua punya persepsi, gua punya selera, gua punya suka apa gua nak tulis/luahkan di sini.

Tak puashati...? Itu lu orang punya pasal, peduli apa gua... nak email gua: zergdukes@gmail.com

Gua Punya Blog: IkutSukaAku - Isa


Ramai2 Jom Buat Laporan Polis. Nyawa TGNA Terancam...!!!

"Belum lengkap lagi sebab seekor lagi barua tak mati iaitu Nik Aziz. Tunggu aku pi bunuh Nik Aziz dulu baru lengkap. Setan tu tak layak duduk kat muka bumi ni lagi"

"Senang bunuh orang. Tikam jer. Aku sanggup dihukum gantung jika aku dapat bunuh Nik Aziz al Dajal tu" begitulah kata-kata biadap pemuda Umno ini.



No comments: