Saturday, August 16, 2008


Anggaran pemyokong, UMNO 5000 dan selebihnya adalah Pakatan Rakyat. Kemungkinan Jumlah mencapai lebih 50 ribu atau 70 ribu orang.
-----------------------------------------------------------
Fikir fikir sendiri lah...

PESANAN KEPADA ANDA YANG KE PERMATANG PAUH-malaysiakini dari depanTidak ramai yang mengetahui perkara ini, pihak CIA dan FBI telah mula berkampung disekitar kawasan Permatang Pauh dan Butterworth bagi memantau pilihanraya ini.

Ditegaskan disini kehadiran merekan kesini tiada kaitan dengan DSAI atau jemputan dari PR.(Istilah 'Ditegaskan' disini membawa maksud untuk menangkis fitnah-fitnah yang mungkin berlaku).

Tugas mereka bukan sahaja memantau pilihanraya, tetapi tugas besar mereka adalah untuk memantau Abdullah Badawi kerana kes-kes antarabangsa yang mungkin dihadapkan kepadannya (Tuduhan akan diberitahu oleh saya selepas penamaan calon, harap maaf.).

Kehadiran wakil dari pihak United Nation (PBB) untuk memantau pilihanraya pada kali ini.

Juga kehadiran hampir semua Major Brodcasting Company di Permatang Pauh untuk membuat liputan mengenai pilihanraya ini.

Sebuah stesen Tv di Indonesia juga akan menayangkan secara langsung keadaan dihari penamaan calon tersebut.

Kehadiran Tuan Guru Nik Aziz dihari penamaan calon adalah sebagai pengiring DSAI.Saya juga ingin menyampaikan pesanan dari DSAI kepada semua penyokong PR.

PR tidak mahu mengambil tahu siapa calon yang bakal ditentang. DSAI mahu semua penyokong dan petugas-petugas pilihanraya bekerja bersungguh-sungguh dan jangan dibiarkan bilik-bilik gerakan kosong.

Haruslah ada orang yang menjaganya setiap masa.

Cogan kata MERDEKA telah diumumkan oleh DSAI sebagai moto bagi PR pada pilihanraya kecil ini.

Merdeka disini membawa maksud, Merdekakan rakyat dari belenggu kemiskinan, Merdekakan rakyat dari kenaikan harga minyak, Merdekakan Malaysia dari rasuah dan kronisme, Merdekakan institusi dan badan perundangan dari rasuah, setiap rakyat yang merdeka berhak untuk mendapat pendidikan percuma dan rawatan kesihatan percuma, dan Merdekakan Malaysia dari cengkaman UMNO/BN.

PERINGATAN: Pada penyokong PAS, PKR dan DAP, ini bukanlah masanya kita untuk bertekak siapa yang betul dan siapa yang salah antara kita.

Yang penting kita kena memastikan DSAI memenangi pilihanraya kali ini. Dengan kemenangan beliau, peratusan untuk PR ke Putrajaya amat tinggi.

Kita sebagai orang bawah dan pemimpin peringkat akar umbi haruslah berfikiran rasional dan bekerja berganding bahu bagi memastikan DSAI memenangi pilihanraya ini.

Pilihanraya belum lagi bermula, tetapi anda semua masih lagi bersifat kebudak-budakan.

Putrajaya belum ditawan, tetapi kata-kata anda itu boleh memberi kesan kepada peratusan PR untuk ke Putrajaya.

Ingat, Pertama sekali kita mesti Merdekakan Malaysia dari cengkaman UMNO/BN terlebih dahulu. Ini penting dan simpan ayat ini diminda anda.

No comments: