Thursday, April 23, 2009

GOLONGAN MELAYU PEMBODEK (GMP)

ORIGINAL POST FROM

A Mum Of Three Mohd

THURSDAY, APRIL 23, 2009


Demer kata Zambry DPulau udah ruper orang giler... takutan bebayang sendiri. Sejak peristiwa kudeta di Perak, dia bukan main mendabik dada, konun nyer, dia MB Perak. Heh eehhhh..... MB yang tak boleh execute. Jadi tunggoi jer ler.... Dengor ceriter, gaji pun tak mandang.... sebab mahkamah belum putuskan siapa MB yang sah. Ater... melangut jer ler deme semua, makan telor goyang dengan roti bakor di food court Datok Sagor!!!.

Kini.... orang kata dia dah mula gubra dan gelabah. Takut kalah di mahkamah!!!! Isy..... pandei pulak ngajak PAS bergandingan dengan deme untuk memerintah dan memakmurkan serta menstabilkan keadaan politik di negeri Perak. Ater... mana nak dilemporkan DAP dan PKR?? Komer ingat PAS ini parti yang suka mengkhianati kawan ke oi.... Parti Islam tak main khianat-khianat orang.... hatta, orang bukan-Islam sekali pun. Kalau deme dah mahu bersama-sama dengan parti Islam untuk memerintah negeri, alhamdulillah ler tu... Lagi pun demer semua pegang pada amanah rakyat. Bukan macam komer.... giler kuasa.!! Sampai tak kira apa, asalkan dapat kuasa. Depan... belakang.... abeh komer redah!!!! Hina nyer komer......

Bila orang tak sior...... ngata orang angkuh, tak nak dengor saranan Sultan Perak. Heret ler hamba Allah tu lagi dalam masalah komer...... tak abeh-abeh nak mempergunakan pihak istana untuk mencapai nafsu serakah komer terhadap kuasa. Samdol yang ngatakan Nizar angkuh dan sombong ialah Presiden Gagasan Melayu Perak (GMP), Datuk Seri Hilmi Ismail. Dia kata titah Sultan tu mengkenenkan para pemimpin Pakatan Rakyat. Ermmmm... kenen ler ikut suka komer tapi bila rakyat tengok dan tanya pada cermin ajaib.... mirror..mirror on the wall, siapa yang bonggok dan sombong serta angkuh?? Guess what..... apa yang cermin ajaib kata??? GMP dan UBN!!! Bertepuk gumbira alam semesta.... ho yeah... ho yeah.... ho yeah!!!!!

Ater, GMP dan semua di dalam nyer.... kalau nak membodek pun, bior ler berpada-pada. Jangan ler ter'over' bodek....!!! UMNO, komer bodek.... Sultan, komer bodek..... Raja Muda, pun komer bodek.... Zambry, tak bodek???

Udah-udah ler tu bodek nyer..... dan jangan banyak cakap lagi. Tunggu jer ler keputusan mahkamah dan tengok siapa yang akan terajui pentadbiran Perak. Banyak lagi perkara musykil yang belum settle, so jangan ler terlalu ghairah membodek!!! Arrr.... apa ceriter report polis komer??? Hi...hi...hi... ada apa-apa perkembangan????

No comments: